Feladat:Keressétek a volt fesztivált a Balaton Soundon

12:54 július 8., 2010

A feladatot már "nulladik napon" teljesítettem.

A borzalmas kiejtésem és angol tudásom ellenére kb. 15 emberből nagyjából 9 elmagyarázta nekem, hogy a Volt fesztiválnak már vége, de olyan is volt aki azt mondta jövőhéten lesz:D

Egy nagyon rendes pár még GPS-en meg is mutatta hogy jutok el Sopronba:)

A kedvenc pillanatom az volt, amikor odamentem egy csapathoz és:

-"Hey guys! Do you know where is the VOLT festival?

-Srác, te magyar vagy?

-No, no!

-Ok, so the VOLT festival was...."

XDXD

Néha nehezen bírtam ki röhögés nélkül, de alapvetően azok is jó fejek voltak, akiknél lebuktam

 

A videót délután megtekinthetitek, mert Nics Bé Terv!

/kiegészítés/

Ééééééés itt látható a videó:

/kiegészítés/

A videót le kellett vennünk, mert személyiségi jogokat sértett

az új vezrió itt látható

Címkék: balaton b mtv nincs sound terv feladat nyárfalók djuce week2

A bejegyzés trackback címe:

https://nbt-summer.blog.hu/api/trackback/id/tr502138349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása